søndag den 10. marts 2013

Yoga is the Movement

Yeah, så fandt jeg et yogasted og endda et dejligt et af slagsen :-) Som de fleste af jer ved, er jeg bidt af en gal yogi og kan ikke undvære yoga ret mange dage af gangen. Derfor var jeg også ret ivrig efter at komme i gang sådan rimeligt hurtigt. Nåede at besøg 3 andre steder før vi fandt dette lille intime og hyggelige sted. Det hedder Yoga Movement og ligger en ca. 1 km fra hvor vi bor. Det er et forholdsvis lille sted i forhold til de andre vi har besøgt, men det er sådan jeg kan lide det. Ikke alt for stort, ikke alt for kommercielt og heller ikke alt for dyrt. Yogalærerne er søde, dygtige og vedkommende.
Yoga er mit fristed, både mentalt, fysisk og psykisk, så det passer jo meget godt til det de skriver på deres hjemmeside:

we’re not for the young
but for the youthful at heart
We’re for the big & the small
for the short & the tall
we’re for the weekend warriors
the after work & over worked
we’re for the yoga rookies
and the all-star levitating super yogi
our belief is YOUR belief in YOUR practice
take from it what you will…
one inch closer to touching your toes
a half a second deeper breath
a relaxing hour away from the kids
a step closer to your inner awareness
we have no locks or keys
no chains or whips
come as you please
our studio is your sanctuary
yoga IS the movement

 
Her er lidt billeder fra mit nye yogasted (er taget med min mobil, så beklager kvaliteten):
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar